Αποστολές
V. Tόπος παράδοσης.
α. Η «Εταιρία» ενημερώνει το «Χρήστη» ότι για τις παραδόσεις εντός Ελλάδος έχει τις ακόλουθες δυνατότητες για παράδοση των παραγγελθέντων προϊόντων :
● Παράδοση στη δηλωθείσα διεύθυνση αλληλογραφίας από το «Χρήστη».
● Παράδοση στο δηλωθέν κατά την υποβολή της παραγγελίας κατάστημα ΕΛΤΑ. Για την παραλαβή θα ενημερωθεί προηγουμένως με αποστολή ενημερωτικού μηνύματος μέσω του κινητού τηλεφώνου που έχει δηλώσει.
● Παράδοση στο επιλεγέν κατά την υποβολή της παραγγελίας φυσικό κατάστημα της «Εταιρίας», εφόσον τούτο είναι εφικτό. Για την παραλαβή στο φυσικό κατάστημα η «Εταιρεία» ενημερώνει το «Χρήστη» ότι η παραγγελία θα παραμένει για 15 εργάσιμες ημέρες στο εκάστοτε φυσικό κατάστημα. Μετά την παρέλευση και αυτού του χρονικού διαστήματος η παραγγελία θα ακυρώνεται και θα επιστρέφεται στην «Εταιρεία».
Λοιποί όροι παράδοσης.
α. Η «Εταιρία» ενημερώνει το «Χρήστη» ότι στην περίπτωση κατά την οποία ο εκπρόσωπος των ΕΛΤΑ δεν κατορθώσει να ανεύρει τον απόδεκτη της παραγγελίας θα επιχειρήσει την παράδοση μια επιπλέον φορά και εν συνεχεία η παραγγελία θα παραμένει για 15 ημερολογιακές ημέρες στο κεντρικό κατάστημα της περιοχής. Μετά την παρέλευση και αυτού του χρονικού διαστήματος η παραγγελία θα ακυρώνεται και θα επιστρέφεται στην «Εταιρεία».
β. Η «Εταιρία» ενημερώνει το «Χρήστη» ότι δεν φέρει καμία ευθύνη για τη μη επίτευξη ή τη μη παράδοση των παραγγελθέντων προϊόντων στην περίπτωση κατά την οποία ο «Χρήστης» δεν έχει δηλώσει ορθά στοιχεία επικοινωνίας.
γ. Η «Εταιρία» ενημερώνει το «Χρήστη» ότι καταβάλει κάθε προσπάθεια για την παράδοση των προϊόντων, εντός των χρονικών ορίων που αναφέρονται ανωτέρω. Αυτό όμως υπάρχει περίπτωση να μην είναι εφικτό πάντα για λόγους που δεν ανήκουν στη σφαίρα ευθύνης της όπως π.χ καιρικές συνθήκες, απεργίες, καθυστέρηση από την πλευρά της εταιρίας ταχυμεταφορών αλλά και παράδοση σε περιοχές πιο δύσκολα προσεγγίσιμες κ.λ.π οπότε και ο «Χρήστης» θα ενημερωθεί περί αυτού και η «Εταιρία» δεν φέρει καμία ευθύνη για αυτό. Σε κάθε περίπτωση η «Εταιρία», όπως ήδη έχει αναφερθεί, διατηρεί το δικαίωμα, χωρίς προηγούμενη ενημέρωση του «Χρήστη» να τροποποιεί στο σύνολο του τον τρόπο παράδοσης των προϊόντων καθώς και το χρόνο παράδοσης και ο «Χρήστης» το αποδέχεται.
δ. Η «Εταιρία» ενημερώνει τον «Χρήστη» ότι εάν επιθυμεί οποιαδήποτε ειδική διαχείριση σχετικά με το χρόνο παράδοσης των προϊόντων ώστε αυτά να παραδοθούν σε ή μέχρι μία ορισμένη ημερομηνία θα πρέπει να ενημερώσει προσηκόντως την «Εταιρία» τηλεφωνικά ή μέσω email o.subkids@gmail.com